Veelgestelde vragen

Levering is mogelijk in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg.

De standaard verzendingskosten binnen België bedragen €6,05. Bij een bestelling vanaf  €50 (incl. BTW) geniet je van gratis verzending binnen België. Naar Nederland, Luxemburg en Frankrijk bedragen de verzendingskosten €10. Bij een bestelling vanaf €100 (incl. BTW) geniet je van gratis verzending naar Nederland, Luxemburg en Frankrijk.

Bancontact/Mister Cash

Bancontact

 Je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact/Mister Cash.


Creditcard

Knipsel

Je betaalgevens worden versleuteld via de SSL-methode. We zorgen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De betaling wordt pas afgeschreven wanneer een artikel is geleverd. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.


iDEAL

iDEAL

 Voor iedereen met een Nederlandse bankkaart en kaartlezer. Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving.


Overschrijving

Overboeking

Je maakt je betaling over op onze bankrekening. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie. Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben. Dit kan enkele dagen duren. Indien je betaling na 12 dagen niet binnen is, verloopt je bestelling.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Hou rekening met een levertermijn van 3 werkdagen.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen een gepast alternatief te vinden.

Neem contact op met ons als je een product wil retourneren. Wij bezorgen je een retoursticker en retourformulier zodat je het pakket gratis kan terugsturen. Vul het retourformulier volledig in voor een vlotte verwerking.

Wil je geen verzendkosten betalen en de bestelling ophalen? Dat kan. Kom langs in de JAVA Shop te Rotselaar om je bestelling af te halen.  Betalen doe je via de website.
JAVA Shop

Wingepark 20
3110 BE-Rotselaar

Openingsuren
MA – VR 09.30 – 17.30 (gesloten van 12.15 – 12.45)
ZA 09.00 – 13.00

T: +32 (0)16 300 404
E: info@tjcc.be

Bij het intypen van het eerste teken, krijgt u standaard de melding ‘zwak’. Zodra u verder typt, verandert deze in ‘gemiddeld’ en daarna ‘sterk’.

  • Gebruik een sterk wachtwoord, bij voorkeur zowel letters als cijfers. Bijvoorbeeld: 1KopjeKoffie.
  • Vermijd een wachtwoord met daarin uw eigen naam of delen van uw e-mailadres. Dit wordt niet goedgekeurd.
  • Lukt bovenstaande niet, dan kun je hier een nieuw paswoord aanvragen

Indien uw e-mailadres helemaal niet herkend wordt, plaats dan eerst uw bestelling. Bij het uitchecken zal gevraagd worden om uw gegevens in te vullen, zo wordt een nieuwe account aangemaakt.

Ga naar je account pagina. Via het account dashboard kun je jouw recente bestellingen bekijken, verzend- en factuuradressen beheren en wachtwoord- en accountgegevens aanpassen.

Om de kwaliteit van onze koffie te bewaren, mag er geen lucht bij komen. Momenteel slaagt men er nog niet in om biologisch afbreekbare capsules te produceren die 100% luchtdicht zijn. Daardoor zijn JAVA Koffie Capsules nog niet biologisch afbreekbaar. Wel kan je de lege, gebruikte capsules meegeven in de roze zak indien deze al in gebruik is in jouw woonplaats.

Een actiecode (ook wel promotiecode, actiecode of kortingscode genaamd) is een code, die je bij het afrekenen in de webshop kunt invoeren. Met deze code ontvang je direct korting op je bestelling. Dat kan een vast bedrag of percentage zijn, gratis verzending of een gratis artikel. Meestal moet je voor het gebruik van een kortingscode aan een aantal voorwaarden voldoen zoals een minimum bestelbedrag. Je ontvangt actiecodes bv. door je in te schrijven op onze nieuwsbrief.

Hoe gebruik ik een actiecode?

  • Kies je artikelen, stop ze in je winkelmandje. Klaar? Ga naar je winkelmandje.
  • Vul de code in in het kortingscodeveld
  • Klik op ‘Kortingscode toepassen’
  • Indien de code correct werd toegepast en je winkelmandje aan alle voorwaarden voldoet, verschijnt bovenaan ‘Kortingsboncode succesvol toegepast’. Verschijnt er een foutmelding of verschijnt deze boodschap niet, dan is de code verlopen of voldoet je winkelmandje niet aan alle voorwaarden.
  • De toegepaste korting verschijnt onder het totaalbedrag.
  • Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling af te ronden door betaling.

Belangrijk: de korting zal niet worden toegepast indien je deze op een later moment ingeeft, bv. in het veld ‘opmerkingen’ bij de adresgegevens.