Wij zijn en blijven er voor jou.

Foto: Leunes Media

11 mei 2020 |  Update

Op maandag 11/5 openen we opnieuw de deuren van onze shop. We doen er alles aan om dit zo vlot en veilig mogelijk te laten verlopen. We zijn dan ook blij dat we je opnieuw mogen ontvangen in de winkel.

 

We blijven online shoppen aanmoedigen. In onze vernieuwde inpakafdeling verpakt iemand van ons team je bestelling afzonderlijk in een veilige zone. Verkies je toch om langs te komen, hou rekening met onze maatregelen voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers:

 

  • Gebruik een winkelkar, één kar per persoon. Geen winkelkar vrij? Wacht even je beurt af.

  • Ontsmet je handen en winkelkar. Je vindt ontsmettingsmiddel aan de inkom.  

  • Hou afstand.

  • Betaal elektronisch.

  • Onze koffiecorner is even niet beschikbaar.
     

Openingsuren JAVA Shop: 

Ma - Vr: 9.30u - 17.30u  - Za : 9.30 - 13.00u 

's Middags blijven we doorlopend open.

 

"We helpen je nog altijd even graag, nu alleen iets meer vanop afstand!"


 

17 maart 2020 |  Update

Het zijn uitzonderlijke omstandigheden waar we samen door moeten. Het is onze absolute prioriteit om jou, ook in uitzonderlijke omstandigheden, van dienst te zijn.

 

Vanwege de versnelde verspreiding van het coronavirus hebben we bij The JAVA Coffee Company een aantal maatregelen getroffen. Om verdere verspreiding van het virus te minimaliseren, zullen we de komende weken met een kleinere personeelsbezetting aan de slag gaan. Een deel van onze medewerkers zal vanuit huis werken. Door deze maatregelen kan de reactietijd van telefonische oproepen en e-mails soms iets langer zijn dan gebruikelijk.

 

Voorraad en bestellingen

 

Onze koffiebranderij is nog steeds operationeel. We beschikken over voldoende voorraad. Je mag je bestellingen blijven spreiden of extra stock nemen voor een tijdelijke buffer. 

Vanaf 18/3, 12u zal de JAVA Shop gesloten zijn. Bestellen kan nog steeds online, dat blijft  de veiligste manier om te winkelen. En als je online bestelt hoef jij de deur niet uit: bpost bezorgt je bestelling tot aan je voordeur! 

 

Tips voor klanten uit de zorg


Onze technisch team blijft klaar staan om u en uw mensen van koffie te blijven voorzien in geval van pannes. Onze kantoren blijven geopend.

 In geval van vragen kan je ons bereiken via het algemene nummer 016 300 400. 

 

Tips voor klanten uit Horeca


Hoe bereid ik mijn koffietoestel voor op lange stilstand?
Je dient geen speciale reiniging uit te voeren doen voor lange stilstand, een normale reiniging volstaat. Ideaal moment voor de grote schoonmaak!

  1. Maak je hopper leeg, gooi de resterende koffiebonen weg.
  2. Ontvet de hopper.
  3. Maal de koffiemolen helemaal leeg zodat er geen bonen achterblijven. De natuurlijke olie rond de bonen kan na lange tijd gaan klonteren.


Wat met de heropstart?
Ververs het water uit de boiler:

  1. Plaats een karaf onder de theedispenser; 
  2. Tap 3 tot 5 liter water af. Dit water heeft een hele tijd stilgestaan in de boiler en kan de smaak van je koffie beïnvloeden.

Ondervind je problemen? Aarzel niet om ons te contacteren.

 

We staan voor je klaar


Hoe de situatie zich de komende tijd ook ontwikkelt, we drukken je graag op het hart dat je kunt rekenen op onze service, kwaliteit en bereikbaarheid. We blijven de situatie nauwgezet volgen en houden je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. We vertrouwen op jouw begrip en kijken uit naar een voortzetting van onze samenwerking in deze moeilijke periode. Mocht je vragen hebben, aarzel niet en neem dan contact op met het algemene nummer 016 300 400. 


Hopelijk zien we elkaar zo snel mogelijk weer.